Raspored individualnih razgovora s učiteljicom
Roditelji i učitelji trebaju biti saveznici koji ravnopravno rade na zajedničkom zadatku, a to je dobrobit djeteta. Dobra suradnja pomaže učeniku i školi
i ogleda se u prevenciji odnosno rješavanju disciplinskih problema, boljim ocjenama, redovitom pohađanju nastave i većoj volji u pisanju domaćih zadaća.
Roditelji imaju korist od dobre suradnje s učiteljima i školom općenito, jer mogu steći nove spoznaje iz psihologije i pedagogije te razmijeniti iskustva s drugim roditeljima.
Važno napomenuti kako ovaj oblik komunikacije s razrednikom i /ili drugim učiteljima ima višestruke koristi. Uz roditelja, razrednik je druga osoba koja dijete vrlo dobro poznaje. Stoga, dragi roditelji, ne propustite prigodu (iako ste vidjeli ili znate sve ocjene) i dođite na individualne razgovore!
Napomena:
Članak 14. stavak 7. Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi:
“U posljednja dva tjedna prije završetka nastavne godine ne organiziraju se roditeljski sastanci i individualni informativni razgovori.”
Raspored primanja roditelja za sve razredne odjele:
IME I PREZIME UČITELJICE | RAZRED | TERMIN |