Tim za kvalitetu škole

Kvaliteta rada škole

Školski tim za kvalitetu sastavni je dio projekta “Samovrednovanje u osnovnim školama” kojeg provodi Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Samovrednovanje provode sve osnovne škole u Republici Hrvatskoj. Sukladno članku 88. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, škole su obvezne koristiti rezultate nacionalnih ispita i sve druge pokazatelje odgojno-obrazovnog rada za analizu i samovrednovanje, radi trajnog unaprijeđenja kvalitete rada škole.

Što je samovrednovanje?

Samovrednovanje je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih sudionika odgojno – obrazovnog procesa.

To je proces profesionalne refleksije kroz koji škole dobro upoznaju same sebe i pronalaze najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Uspješno samovrednovanje škole je proces unaprjeđenja kvalitete koji se planira i ostvaruje unutar škole, a temelji se na uzajamnom povjerenju, vjeri u snagu vlastitoga razvoja i spremnosti djelatnika na samokritičnost bez vanjskih pritisaka (Bezinović 2010).

Procesom samovrednovanja nastoji se odgovoriti na tri temeljna pitanja:

  • Koliko je dobra naša škola?
  • Kako to znamo?
  • Što učiniti da budemo još bolji?

Na ova pitanja odgovaraju svi subjekti škole:
a) ravnatelj/ica (u dijelu koji se odnosi na organizaciju, vođenje, suradnju sa zaposlenicima i roditeljima učenika te u odnosu na okruženje, uvjete rada, razvoj kulture i identitet škole),
b) učitelji i stručni suradnici (u dijelu koji je neposrednije vezan uz stalni proces provedbe, analiziranja i planiranja vlastitog odgojno-obrazovnoga rada te osobnog doprinosa cjelokupnom životu škole) te
c) učenici koji trebaju razvijati sposobnost za objektivno sagledavanje, planiranje, praćenje, vrednovanje i poboljšavanje svojih aktivnosti,
d) roditelji koje treba uključiti u proces samovrednovanja kako bi prepoznali svoju odgovornost i zadaću u odgojnoobrazovnom radu te vlastitim mogućnostima doprinosili napretku škole (Muraja 2010).

Tim za kvalitetu OŠ Pojišan

Školski tim za kvalitetu čine svi zainteresirani sudionici života škole. Škola bi morala u svom djelovanju polaziti od temeljnih vrijednosti koje ju čine prepoznatljivom i koje određuju njezino djelovanje.

Imenovani čanovi Tima za kvalitetu su:
Braco Vrca, učitelj tjelesne i zdravstvene kulture
Tomislav Margan, učitelj likovne kulture
Milena Mrčela, učiteljica glazbene kulture
Silvija Krka, učiteljica hrvatskoga jezika
Edita Alebić, učiteljica tehničke kulture i informatike
Nives Filipović Turković, učiteljica informatike

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content